dijous, 29 de maig del 2008

Làtex, el sexe i la mort

La festa de Làtex de divendres (i els esdeveniments posteriors) em van deixar mortet. Anit no tenia ganes d'eixir, però vaig rebre la telefonada d'un amic molt particular. C té 34 anys, però n'aparenta més. Li agrada beure i fuma molt. La conversa amb ell és divertida i sempre molt sorprenent. Crec que és la persona més canalla que conec.

Després de tres copes vam prendre una absenta a casa i van follar durant una bona estona. A les 9 m'ha despertat i m'ha dit que marxava a sa casa, que tenia coses a fer.

Quan m'he deixat caure a casa dels pares per a dinar, mon pare m'ha preguntat què feia a les dos del matí amb els llums encesos. Li he preguntat què feia ell a les dos del matí comprovant per què tenia els llums de casa encesos.

M'ha contestat que a les dos del matí el meu veí ha patit un atac al cor i que potser esta vesprada la palme. Mon pare és metge, i la dona del veí li va telefonar anit.

Porte tot el puto dia amb eixa idea al cap: mentre jo follava amb C al meu llit, al llit de l'altra banda de la paret mon pare atenia un home que estava patint un atac al cor.

I la idea no m'agrada.

Gener 2006

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

Són coses que passen. Quanta gent estarà tenint un orgasme ara mateix? i quants estaran morint-se? i dormint? masturbant-te? caminant pel carrer? a la platja?...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails