dijous, 17 de desembre del 2009

Superfuerte vs megafuerte

Ahir al supermercat, quan passava pel corredor dels xampús, condicionadors, gomines, laques, ceres i un llarg etcètera, hi havia un xic una mica confós amb dos productes fixadors a la mà i me'l vaig quedar mirant, perquè el cabró era molt guapo.

Just quan estava al seu costat, alçà la vista i preguntà:

- Qué será más fuerte: ¿el extrafuerte o el megafuerte?

I jo, sense dubtar, vaig contestar:

- Diria que el
megafuerte, tot i que el millor que pots fer és provar tots dos.

El paio em mirà i em digué 'gracias, pero se lo preguntaba a mi mujer', que es trobava tot just darrere meu.

I jo vaig escapar a la secció de fruites, a suïcidar-me amb un coco.



1 comentari:

Maria ha dit...

ja ja ja!
que coi suïcidar-se!!! poca gent és així d'oberta!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails